Cum mă pot înregistra pe site-ul Loteriei Naționale?
Pentru a Vă înregistra pe site-ul www.7777.md, trebuie să completați formularul de înscriere de pe site, care va apărea după apăsarea butonului ”ÎNREGISTRARE” , amplasat în colțul din dreapta sus al paginii. Vă rugăm să notați că îndeplinirea tuturor câmpurilor din formularul de înscriere este obligatorie. Trebuie să introduceți următoarele informații:
Adresa Dvs. de email, prin intermediul căreia veți avea acces la contul Dvs. de pe site-ul Loteriei Naționale.
· Parola Dvs. de acces, pe care ați ales-o, iar în câmpul următor să introduceți repetat parola pentru o confirmare suplimentară.
· Informațiile Dvs. de contact: Prenumele, Numele, nr. de telefon, numărul de identificare, data nașterii și sexul.
· Introduceți cifrele din imagine în câmpul corespunzător, pentru a termina înregistrarea contului.
Vă rugăm să consultați “Regulile și Termenii” de utilizare a site-ului înainte de terminarea înregistrării contului Dvs..
Apăsând butonul galben ”ÎNREGISTRARE”, veți încheia înregistrarea.
Unde pot obține câștigurile?
Câștigurile momentane din biletele Loteriei Naționale pot fi obținute:
- la oficiul Loteriei Naționale, la adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 3 (până la 10 000 lei);
- la filialele Poșta Moldovei (până la 10 000 lei);
- la magazinele de cărți Librarius (până la 10 000 lei);
- la chioșcurile Moldpresa (până la 500 lei);
- la magazinele Good News (până la 500 lei);
- la benzinăriile Petrom de luni până vineri, în intervalul orelor 09:00 - 17:00 (până la 500 lei);
- la benzinăriile Vento (până la 500 lei);
- la benzinăriile LUKOIL, în intervalul orelor 8:00 - 17:00 (până la 500 lei);
- la magazinele Casa Curată (până la 500 lei);
- la magazinele Zolușca (până la 500 lei);
- la Autogări (până la 500 lei).
- la marketurile Jardi (până la 250 lei).
Dacă ați câștigat peste 10 000 lei, sunați la numărul de telefon: 022-333-777.
Pentru a afla răspunsuri la toate întrebările care vă interesează, sunați la call center-ul nostru, la numărul de telefon: 022-333-777.
Pot crea mai multe conturi?
Nu. Fiecare utilizator al site-ului Loteriei Naționale poate crea un singur cont. Formularul de înscriere necesită introducerea datelor personale, care sunt unice pentru fiecare utilizator. Nu veți putea înregistra un alt cont, indicând aceleași date de identificare personală.
Pot edita datele indicate în ”Profilul utilizatorului” și dacă pot, care informații pot fi editate?
Puteți modifica numărul de telefon indicat prin accesarea submeniului ”Modificare date personale” din meniul ”Profilul utilizatorului”. În cazul în care trebuie să modificați alte date personale, vă rugăm să luați legătura cu Serviciul «Clienți» la o oră convenabilă pentru Dvs. pentru a primi asistența și informațiile necesare.
Înregistrarea codului
Codul de înregistrare reprezintă un șir din 14 cifre, care poate fi văzut după răzuirea stratului protector de pe bilet. În cazul în care biletul Dvs. nu este câștigător, înregistrați-l pe site-ul Loteriei Naționale, apăsând pe Înregistrare cod sau sunând la numărul de telefon: 022-333-777 (apel fără TVA).
Participarea la extragerile organizate în cadrul Jocurilor televizate ale Loteriei Naționale
Dacă ați obținut premiul ”Participarea la tragere la sorți pentru Jocurile TV” ale Loteriei Naționale, înregistrați codul de pe biletul Dvs. de loterie prin una din cele două metode disponibile:
·pe site-ul Loteriei Naționale, apăsând pe ”Înregistrare cod”
la următorul număr de telefon: 022-333-777 (apel fără TVA).