Art.57. (1) Solicitările, sugestiile și reclamațiile participanților la jocurile de noroc, organizate în conformitate cu prezentele reguli, pot fi expediate în format electronic la adresa de email: support@ln.md sau help@7777.md, sau la adresa de corespondență: mun.Chișinău, str.Arborilor, 17/2. Organizatorul publică pe site-ul www.7777.md un formular de reclamație.
(2) Întrebările legate de jocurile de noroc, campaniile promoționale, procedurile referitoare la alimentarea și retragerea banilor din conturile de joc pot fi adresate inclusiv, operatorilor Serviciului suport al Organizatorului, disponibili la numărul de telefon publicat pe site și prin intermediul funcției Live Chat, direct pe www.7777.md.
(3) În cazul existenței unei reclamații, Organizatorul o va examina în termen de până la 14 zile din momentul recepționării acesteia, oferind un răspuns petiționarului pe aceeași cale pe care a fost recepționată petiția.
(4) Supravegherea de stat şi controlul de stat al activității Organizatorului se exercită de către Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare şi Protecția Consumatorilor, precum şi de către alte autorități ale administrației publice abilitate cu dreptul de control şi supraveghere în limitele prevederilor Legii nr.131/2012 privind controlul de stat asupra activității de întreprinzător