PARIURILE ȘI COMBINAȚIILE ACESTORA

PARIURILE ȘI COMBINAȚIILE ACESTORA

Art.20. Tipuri și combinații de pariuri

(1) În procesul organizării și desfășurării jocurilor de noroc prevăzute de prezentele Reguli Organizatorul oferă posibilitatea participantului să depună mize în cadrul următoarelor combinații/tipuri de pariuri:

a) PARIU SINGLE – reprezintă pariul pe un rezultat separat al evenimentului. Plata pentru Pariul Single este egală cu produsul dintre mărimea mizei și costul rezultatului (coeficientul);

b) PARIUL EXPRESS (sau COMBO) – reprezintă pariul pe câteva rezultate independente ale evenimentelor. Pentru un câștig în cadrul Pariului Express trebuie ca nici un rezultat care fac parte din Express să nu fie pierdere. Înfrângerea într-un rezultat înseamnă pierdere pentru tot Express-ul. Plata este egală cu produsul dintre suma mizei și coeficientul tuturor rezultatelor care fac parte din Express;

c) PARIUL SISTEM – constă dintr-un set de Pariuri Express care reprezintă căutarea tuturor variantelor de Pariuri Express, de aceeași mărime, din setul stabilit de rezultate. Pariul Sistem se caracterizează prin uniformitatea pariurilor pentru fiecare Pariu Express (sistem de opțiuni) și numărul egal de rezultate în fiecare Express. Pariul Sistem trebuie să includă numărul total de rezultate și numărul Express-urilor (opțiune sistemică). Suma plăților pentru Pariul Sistem este egală cu suma Express-urilor care fac parte din sistem;

d) PARIUL TRIPLU (sau TRIXIE) – combinația ce include un pariu triplu și trei pariuri duble din trei meciuri selectate;

e) PATENT – combinația ce include o triplă, trei duble și trei single din trei meciuri selectate;

f) YANKEE – combinația ce include o cvadruplă, patru triple și șase duble din patru meciuri selectate;

g) CANADIAN (sau SUPER YANKEE) – combinația ce include o cvintuplă, șase cvadruple, zece triple și zece duble din cinci meciuri selectate;

h) HEINZ – combinația ce include o sextuplă, șase cvintuple, 15 cvadruple, 20 triple și 15 duble din șase meciuri selectate;

i) SUPER HEINZ – combinația ce include o septuplă, șapte sextuple, 21 cvintuple, 35 cvadruple, 34 triple și 21 de duble din 7 meciuri selectate.

j) GOLIATH – combinația ce include o octuplă, opt septuple, 28 sextuple, 56 cvintuple, 70 cvadruple, 56 triple și 28 de duble din opt meciuri selectate.

(2) În cazul în care coeficientul stabilit de Organizator în cadrul pariurilor ia în considerare mai mult de două cifre după virgulă, plata se va rotunji până la a doua cifră după virgulă.

(3) Organizatorul poate înainta o ofertă individuală pentru participant (jucător) orientată spre schimbarea uneia sau mai multor condiții de bază ale pariului (coeficient, timpul de calculare a evenimentului, etc) cu scopul de a fixa noul rezultat și de a finaliza pariul în momentul de față (în continuare operațiune denumită generic ”Cashout”). Oferta de modificare a pariului poate fi acceptată sau respinsă de participant. Prin alegerea ”Cashout”-ului, participantul la pariu confirmă acordul său pentru noile condiții ale acestuia. ”Cashout” poate fi oferit atât pentru meciul preliminar, cât și pentru plasarea pariului în timp real. Organizatorul își rezervă dreptul să modifice suma Cahsout-ului oferit, sau să nu formeze prețul pentru răscumpărare a pariului, nefiind obligat să explice motivele.

(4) Organizatorul poate introduce noi combinații/tipuri de pariuri cu condiția informării prealabile a participanților prin intermediul paginii sale web. Depunerea unei mize în cadrul unei posibilități nou introduse, reprezintă acceptul și înțelegerea participantului a condițiilor înaintate de Organizator cu referire la aceasta.

Art.21. Posibilitățile de pariere (Marketele)

(1) În procesul organizării și desfășurării jocurilor de noroc prevăzute de prezentele Reguli Organizatorul poate oferi participantului următoarele posibilități de pariere (denumite generic Markete):

a) CÂȘTIG C1C2 (1Х2) – aici pot fi făcute pariuri pe rezultatul (parțial sau general) al meciului sau evenimentului. Variante: ”1” = echipa gazdelor sau echipa indicată în stânga ofertei; ”Х” = remiză sau eveniment în cupon la mijloc; ”2” = echipa oaspeților sau echipa indicată în dreapta ofertei;

b) SCOR EXACT – aici pot fi făcute pariuri pe scorul exact al meciului sau evenimentului (parțial sau general);

c) MAI MULT/MAI PUȚIN (Total mai mult – TM/Total mai puțin – TP) – aici pot fi făcute pariuri pe orice număr (parțial sau integral) dintr-un anumit eveniment (de exemplu: goluri, puncte, cornere, recuperări, minute de penalizare, etc). Dacă suma totală a evenimentelor enumerate este egală întocmai cu linia de pariere, toate pariurile pentru această ofertă se declară nevalabile. Exemplu: oferta în care linia de pariere însumează 128,0 puncte și meciul se termină cu rezultatul 64:64 va fi declarată nevalabilă;

d) PAR/IMPAR – aici pot fi făcute pariuri pe un anumit număr (parțial sau integral) dintr-un anumit eveniment (de exemplu: goluri, puncte, cornere, recuperări, minute de penalizare, etc). ”Impare” – 1, 3, 5, etc; ”Pare” – 0, 2, 4, etc;

e) UNU LA UNU și/sau TRIPLE HEAD – competiție dintre doi sau trei participanți/rezultate, care se desfășoară în baza unui eveniment organizat oficial sau în alt mod, așa cum de facto este definit pe 7777.md la secțiunea ”Sport”;

f) JUMĂTATE DE REPRIZĂ/REPRIZĂ DEPLINĂ (PAUZĂ/FINAL)– aici pot fi făcute pariuri pe rezultate intermediare și pe rezultatul final al meciului. De exemplu, dacă la pauză scorul este de 1:0, iar meciul se termină cu scorul 1:1, rezultatul câștigător este – 1/Х. Pariul este nevalabil dacă timpul de bază se joacă într-un format de timp diferit de cel indicat în pariu (adică nu în două reprize);

g) PARIEREA PE REPRIZĂ – aici pot fi făcute pariuri pe rezultatele fiecărei reprize a meciului/evenimentului;

h) DRAW NO BET (PARIUL FĂRĂ OPȚIUNEA DE EGALITATE) – aici e posibilă parierea fie pe „1", fie pe „2". De asemenea, referirea la „Draw No Bet" se face și în cazurile în care nu sunt oferite cote pentru egalitate. Dacă respectivul meci nu conține nici un câștigător (de ex.: meciul se termină la egalitate) sau dacă respectiva apariție nu a avut loc (de ex.: Primul gol, „Pariul fără opțiunea de egalitate" și meciul se termină 0-0) mizele vor fi returnate;

i) HANDICAP – aici pot fi făcute pariuri pe faptul dacă rezultatul ales va fi câștigător dacă handicapul indicat va fi adăugat/dedus (în funcție de situație) la/din rezultatul meciului/reprizei/scorului final la care se referă pariul. În situațiile în care rezultatul după ajustarea liniei handicapului este întocmai egal cu linia de pariere, toate pariurile pentru această ofertă se declară nevalabile. Exemplu: pariul pe -3,0 goluri se declară nevalabilă dacă echipa câștigă meciul cu o diferență de exact 3 goluri (3:0, 4:1, 5:2, etc);

j) HANDICAP ASIATIC: gazdele (-1,75) versus oaspeții (+1,75). Acest lucru înseamnă că pariul se împarte în două părți egale și se plasează pe rezultatele -1,5 și -2,0. Pentru ca pariul să fie achitat integral în baza coeficienților indicați, echipa А trebuie să câștige meciul cu o diferență mai mare decât ambele handicapuri indicate (de exemplu de 3 goluri și mai mult). Dacă echipa A câștigă cu o diferență de 2 goluri, pariul se consideră parțial câștigător cu achitare deplină pentru partea pariului -1,5 și restituire pentru partea -2.0, deoarece rezultatul pentru această componentă a pariului va fi considerat ”remiză”. Dacă meciul se va încheia cu un alt rezultat, inclusiv cu victoria echipei A cu un avantaj de un gol, tot pariul va fi pierdut. Echipa oaspeților obține un avantaj în meci, egal cu +1,75. Acest lucru înseamnă că pariul se împarte în două părți egale și se plasează pe rezultatele +1,5 și +2,0;

k) ȘANSĂ DUBLĂ – aici pot fi făcute pariuri concomitent pe două rezultate (parțiale sau generale) ale meciului sau evenimentului. Variante: 1Х, 12 și Х2 cu ”1”, ”Х” și ”2”, conform definiției;

l) REZULTAT (OUTRIGHT) și LOC (PLACE) – aici puteți alege din lista de variante și să faceți pariul pe faptul că participantul va câștiga sau va ocupa un loc în limitele anumitor locuri în clasificarea evenimentului/competiției din listă;

m) SFERT / PAUZĂ / REPRIZA X - se referă la rezultatul/scorul obținut în intervalul corespunzător și nu includ nici un alt punct/gol/eveniment consemnat în alte părți ale evenimentului/meciului. Pariurile vor fi anulate dacă meciul este jucat în orice alt format diferit de cel prevăzut în ofertă;

n) REZULTATUL LA FINALUL SFERTULUI / PAUZĂ / REPRIZA X - se referă la rezultatul meciului/evenimentului după terminarea intervalului specificat și va ține cont de toate celelalte puncte/goluri/evenimente consemnate în etapele anterioare ale evenimentului/meciului;

o) CURSA SPRE X PUNCTE / CURSA SPRE X GOLURI și ofertele similare - se referă la echipa/participantul care ajunge prima/primul la numărul specificat de puncte/goluri/evenimente. Dacă oferta specifică un interval (sau orice altă restricție la o perioadă), aceasta nu va include nici un alt punct/gol/eveniment consemnat în alte părți ale evenimentului/meciului care nu sunt legate de intervalul menționat. Dacă scorul afișat nu va fi atins în intervalul specificat (dacă există), toate pariurile vor fi declarate nule, dacă nu se specifică altfel;

p) CINE VA ACUMULA Х PUNCTE / CINE VA MARCA Х GOLURI și în ofertele similare - se referă la echipa/participantul care le vor acumula/câștiga în evenimentul indicat. Pentru calculele privind aceste oferte nu va fi luat în considerare nicio referință la evenimente care se desfășoară înainte de evenimentul indicat. Dacă evenimentul prezentat nu va fi aprobat/câștigat în intervalul specificat (dacă există), toate pariurile vor fi declarate nule, dacă nu se specifică altfel;

q) PARIURILE CARE SE REFERĂ LA UN ANUMIT EVENIMENT CU LIMITĂ DE TIMP INDICATĂ, ca de exemplu ”Primul cartonaș” sau ”Următoarea echipă care va primi puncte de penalizare” vor fi considerate nevalabile dacă fără dubii rezonabile este imposibil de decis rezultatul câștigului, de exemplu în situația în care jucătorii din diferite echipe primesc cartonașe în timpul aceleiași întreruperi a jocului;

r) ECHIPA CARE PRIMA VA MARCA ȘI VA CÂȘTIGA - se referă la echipa din listă care prima va marca un gol în meci și va câștiga partida. Dacă meciul se termină fără goluri, toate pariurile se anulează.

s) FĂRĂ GOL - Orice referire opțiunea „fără gol” indică faptul că echipa selectată nu trebuie să primească nici un gol pe durata meciului;

t) ECHIPA CARE REVINE ȘI CÂȘTIGĂ - se referă la echipa selectată care câștigă meciul după ce a fost condusă cu cel puțin 1 gol în orice moment al jocului;

u) VA CÂȘTIGA TOATE REPRIZELE/PERIOADELE - orice referință la o echipă care „va câștiga toate reprizele/perioadele” (de ex. Echipa care va câștiga ambele reprize) înseamnă că echipa prezentată trebuie să înscrie mai multe goluri decât adversara sa pe durata reprizelor/perioadelor prevăzute pentru meciul respectiv;

v) PRELUNGIRE ACORDATĂ DE ARBITRU - Orice referire la „Prelungire acordată de arbitru" se referă la timpul afișat de oficialul desemnat și nu la timpul efectiv jucat;

w) OMUL MECIULUI - Determinarea rezultatului pariurilor la oferte cum ar fi „Omul meciului", „Cel mai valoros jucător" etc. se va baza pe decizia organizatorilor competiției, cu excepția cazurilor în care se specifică altfel.

(2) Organizatorul poate introduce noi posibilități de pariere (markete), cu condiția informării prealabile a participanților prin intermediul paginii sale web. Depunerea unei mize în cadrul unui market nou introdus, reprezintă acceptul și înțelegerea participantului a condițiilor înaintate de Organizator cu referire la acestea.